środa, 1 sierpnia 2012

Szydełkomania

Lubię rzeczy piekne... Lubię ciszę, spokój,chwilę wytchnienia po pracowitym dniu... Lubię "tworzyć" w każdym znaczeniu tego słowa, poczynając od mojego ulubionego szydełkowania, na gotowaniu i pieczeniu kończąć. Zwykłe czynności, które przynoszą ogromną satysfakcję.
Szydełkowanie - uwielbiam. Stosunkowo niedawno odkryłam w sobię tę pasję. Jeszcze daleko mi do perfekcji, lecz pamiętajmy, iż praktyka czyni mistrza.

A oto i jedne z moich prac. Koszyczek wykonany specjalnie z okazji Dnia Matki, wypełniony słodkościamii drobiazgami był prezentem dla mojej mamy. Turkusowe etui skutecznie chroni mój telefon przed zarysowaniami, gdyż jak to w damskich torebkach bywa - wszystkiego w nich pełno i nic nie jest na swoim miejscu ;)


1 komentarz:

  1. mmm pięknie! czekam na dalsze wpisy :)
    pozdrawiam koleżanka forumowa Ona :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń